اخبار

گردهمایی فعالان استارتاپ‌های استان البرز در نمایشگاه الکامپ استان البرز

فعالان الکامپ و استارتاپ‌های استان البرز با حضور در نمایشگاه دومین نمایشگاه الکامپ استان البرز دستاوردها و توانمندی‌های خود را به علاقمندان ارائه می‌کنند.

گردهمایی فعالان استارتاپ های استان البرز در نمایشگاه الکامپ استان البرز
گردهمایی فعالان استارتاپ‌های استان البرز در نمایشگاه الکامپ استان البرز

به گزارش روابط عمومی شتابدهنده کاما، دومین نمایشگاه الکامپ استان البرز با حضور 40 تیم از فعالان استان مجموعه و شرکت‌های فعال در حوزه الکترونیک و کامپیوتر از اول تا چهارم بهمن سال ۹۸ در پارک چمران شهر کرج برگزار می‌شود.

ابراهیم وارسته مدیرعامل شتابدهنده کاما با اعلام این حضور، درباره جایگاه و اهمیت این نمایشگاه گفت: نمایشگاه الکامپ استان البرز هر سال یکبار با هدف معرفی دستاوردهای تازه حوزه الکترونیک و کامپیوتر و استارتاپ‌های استان البرز به علاقمندان، متخصصان و کارشناسان برپا می‌شود.

وی در ادامه با تشریح اهداف و دستاوردهای حضور در این نمایشگاه افزود: این نمایشگاه از مهمترین نمایشگاه استارتاپی استان البرز است و این شتابدهنده با معرفی نرم افزار کانورتور دیتا بیس‌های داس به ویندوز و همینطور اپلیکیشن محاسبه هزینه‌های جذب و نگهداری مشتریان در این نمایشگاه شرکت کرد.

مدیرعامل شتابدهنده کاما به دستاورد این رویداد برای شرکت‌هایی با روابط عمومی قوی اشاره و تصریح کرد: در روزهای برگزاری نمایشگاه بستر مناسبی جهت ایجاد ارتباط‌هایی جدید و موثر میان مجموعه‌های حاضر در نمایشگاه وجود دارد ولی بهره‌مندی از این موقعیت ارتباط مستقیمی با توان روابط عمومی آن مجموعه دارد.

او با دعوت از علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه، ادامه داد: غرفه شتابدهنده کاما به نشانی پارک چمران، سالن سرپوشیده، راهرو اصلی در  کنار سایر غرفه‌های حاضر، آماده پاسخگویی به سوالات و ارائه دستاوردها و توانمندی‌های مجموعه است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت شتابدهنده کاما مراجعه کنند.

درباره نویسنده

ابراهیم وارسته

ابراهیم وارسته هستم ، مشاور و توسعه دهنده کسب و کار ، علاقمند به تمامی موارد مربوط به حوزه کسب و کارهای آنلاین و استارتاپ ها

یک نظر بنویسید