اخبار

همکاری دوجانبه شتابدهنده کاما و شرکت سرمایه گذاری شناسا

همکاری دوجانبه شرکت سرمایه گذاری شناسا بعنوان سرمایه گذار در راند اول خروجی های شتابدهنده کاما میتواند باعث درخشش این استارتاپ ها در اکو سیستم کارآفرینی کشور شود .

همکاری دوجانبه شتابدهنده کاما و شرکت سرمایه گذاری شناسا
در مسیر تکامل

به گزارش روابط عمومی شتابدهنده کاما، ابراهیم وارسته مدیر عامل مجموعه با تایید این خبر، نوع همکاری را سرمایه گذاری بصورت کاملا مستقیم اعلام و گفت: طبق صحبت‌های انجام شده با مجموعه شناسا، مقرر شد استارتاپ‌های خروجی از دوره شتابدهی جهت جذب سرمایه به مجموعه شناسا معرفی شوند.

او با توضیح اهداف مجموعه از عقد این همکاری در این مورد اظهار داشت: شتابدهنده کاما در جهت افزایش شبکه سرمایه گذاران با شرکت سرمایه گذاری شناسا که از زیر مجموعه‌های بانک پاسارگاد است جلسه و توافق همکاری برگزار کردند.

وی مسیر اصلی مصرف این همکاری را تشریح و ادامه داد: تزریق سرمایه راند اول به استارتاپ‌های خروجی مجموعه کاما بستر ساز افزایش بازدهی و حضور بهتر و پررنگ در بازار خواهد شد.

وی بر جایگاه مهم ایده‌ها و استارتاپ‌ها در جامعه امروز تاکید و تصریح کرد: جامعه امروز نیازمند حضور ایده‌ها، کسب و کارهای نوپا و استارتاپ‌ها در حوزه‌های مختلف است و این اتفاق می‌تواند آینده ساز اقتصاد کشور شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت شتابدهنده کاما مراجعه کنند.

درباره نویسنده

ابراهیم وارسته

ابراهیم وارسته هستم ، مشاور و توسعه دهنده کسب و کار ، علاقمند به تمامی موارد مربوط به حوزه کسب و کارهای آنلاین و استارتاپ ها

یک نظر بنویسید