بازاریابی برند سازی تعاریف کسب و کار

راه اندازی یک شتابدهنده به نام کاما

وقتی میخواهید یک شتابدهنده کسب و کار و نوآوری راه اندازی کنید بیشتر از پول به شبکه های ارتباطی و تیم اجرایی قوی و هم دل نیاز دارید تا با برنامه ریزی صحیح و ایجارد ارتباط بتونن براتون پول رو بدست بیارند ، فکر میکنم جالبتر شد.

لوگو شتابدهنده کاما

در مسیر تکامل

تجربه سالها فعالیت در کسب و کارهای سنتی و نوپا و جدید به من یاد داد برای راه اندازی یک شتابدهنده نیاز به هدفی مشخص و سرمایه وجود داره ، اما این بار فرق داشت

اصلی ترین فرق راه اندازی شتابدهنده با دیگر کسب و کارها پول بود ، جالبه !!!!

وقتی میخواهید یک شتابدهنده کسب و کار و نوآوری راه اندازی کنید بیشتر از پول به شبکه های ارتباطی و تیم اجرایی قوی و هم دل نیاز دارید تا با برنامه ریزی صحیح و ایجاد ارتباط بتونن براتون پول رو بدست بیارند ، فکر میکنم جالبتر شد.

چطور میشه یک کسب و کار رو با ارتباط بوجود آورد و رشد داد ، برای من هم وقتی بهش فکر میکردم غیر ممکن بود ، اما شد .

شتابدهنده کاما در یک ساختمان ۵۰۰ متری با کمترین هزینه شروع به فعالیت کرد ، یک فعالیت خوب و کامل ، چطور این اتفاق افتاد ؟ تنها با استفاده از روابط و ایجاد ضوابط ، شناخت صحیح قوانین و بررسی کامل و دسته بندی اونها همراه با تحلیل صحیح بازار و رقبا که کمک کرد تا با کمترین مقدار سرمایه کاما شروع به فعالیت کنه و با جذب ۸ استارتاپ که ۴ استارتاپ بسیار زود بازده هستند باعث بشه ارزش برند کاما تا الان ۸ برابر بشه و پیش بینی میکنم تا سال آینده ارزش ۴۰ برابری رو رد میکنه.

این تجربه جذاب یک خاطره رو در ذهن من جا گذاشت و اون این بود که فقط باید بخواهی کاری رو درست انجام بدی و براش برنامه ریزی کنی ، باقی همه چیز خیلی زود درست میشه .

موفق باشید و آرزوهاتون رو فراموش نکنید.

درباره نویسنده

ابراهیم وارسته

ابراهیم وارسته هستم ، مشاور و توسعه دهنده کسب و کار ، علاقمند به تمامی موارد مربوط به حوزه کسب و کارهای آنلاین و استارتاپ ها